Oamenii de marketing buni

fotografie de aloshbennett  
 

Sunt de 2 feluri: 

1. cei cărora le pasă de oameni, de clienţi şi consumatori

2. cei care sunt suficienţi de inteligenţi să înţeleagă că trebuie să le pese

Am văzut însă şi categoria a 3-a: eu ştiu ce vor clienţii, ce probleme au(fără a se baza pe nici un argument). Tradus: eu am puterea, eu decid, eu ştiu ce e bine pentru ei, eu vreau asta.

Ce procentaje credeţi că sunt în România din fiecare categorie?

Facebook comments

11 Comments

Leave a Comment
  1. Categoria a 3-a nu cred ca intra la oameni de marketing BUNI. Poate uneori instinctul e bun si presupunerile sunt corecte, dar ca sa ai rezultate constant cred ca iti trebuie o comunicare foarte buna cu consumatorii.

  2. sunt prea putin cei care stiu sa isi faca treaba si le pasa de clienti.. majoritatea se da mari si tari mananca banii clientilor si strica piata

  3. Nimeni nu mai trateaza munca cu respesc sa ii placa ceea ce face.Pentru ca daca iti place ceea ce faci atunci sti ce ai de facut si de vorbit publicului. daca o afci pentru bani ti-e indiferent de unde vin bani si ce parere au clienti/ publicul in general.

  4. @Razvan: depinde, sunt unii cu caracter machiavelic, care se pot scoate.

    @butcher: din punctul ăsta de vedere e o contribuţie bună a crizei

    @jocuri: pentru ei nu este conţinut prost, este conţinut relevant. Şi asta înseamnă un marketing bun.

    @Magazin: mă feresc de generalizări, mai sunt şi oameni foarte pasionaţi care fac lucrurile bine, dar mai rar întradevăr.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>