Ghid de marketing în criză: ebook gratuit

Mă bucur să lansez astăzi un proiect la care am lucrat peste 4 luni în agenţie şi extern: un ghid despre marketingul în criză care conţine peste 30 de pagini de idei, sfaturi, concepte, resurse.

Din cuprins:

- strategie
- Customer relationship management
- maximizarea resurselor existente
- produs
- politica de preţuri
- brandul şi avantajele competitive
- măsurare şi ROI
- integrarea Internetului în strategia de marketing

Îl puteţi downloada de aici. Dacă vă place conţinutul şi intenţia te rog să mă ajuţi cu popularizarea şi distribuirea pe blogul propriu, twitter, reţele sociale, contacte personale, etc.

Mulţumesc anticipat şi aştept feedback!

Unde am mai apărut până acum(lista va fi actualizată pe parcurs):

Cotidianul - marketing in criza
Money.ro - marketing in criza
Realitatea.net - marketing in criza
Antreprenor.net  - marketing in criza

Facebook comments

9 Comments

Leave a Comment
  1. Foarte interesant si ma gandesc ca este foarte bun si in afara crizei, pentru ca noi din punct de vedre economic suntem in criza de fapt de 20 de ani incoace. Voi face cunoscuta ideea ebook-ului !

  2. Felicitarile mele, si sper ca Munca ta si investitia pe care ai facuto,investitie in timp sa ne ajute si pe noi, cei pe care criza ne loveste direct in piept:), ****************************************** *********************(continut moderat) Oricum Felicitari x10

    Cu respect
    Chirica Stefan

  3. E foarte interesant ce ai adunat tu in acele pagini si, dupa cum spunea si Radu, toate astea se aplicau in Romania chiar si inainte de fi declarata criza. Merita popularizata ideea ta pentru ca intr-adevar, merita.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>