2219387128_b504ea659d_b

Despre nevoi și dorințe în marketing și business

Oamenii nu își doresc neaparat lucrurile de care au nevoie și nu au neaparat nevoie de lucrurile pe care și le doresc. În jocul alegerii, dorințele câștigă detașat în fața nevoilor. Și totuși, cele mai multe pariuri sunt pe nevoi care nu stârnesc și dorințe.

Pariuri care generează sentimentul de sfâșiere interioară și frustrări înnecate în paharul superiorității. Aș paria oricând pe ceva care stârnește dorințe pătimașe dar la nivel mai practic rezolvă și o nevoie reală.

Facebook comments

7 Comments

Leave a Comment
  1. Oamenii isi doresc lucruri de care de cele mai multe ori nu au nevoie, doar le vad la altii. Oamenii isi mai doresc de cele mai multe ori lucruri care nu ii imbraca, nu li se potrivesc. Oamenii isi doresc lucruri pe care nu le au si dupa ce le dobandesc nu le mai apreciaza

  2. Oamenii sunt dominați de dorinte iar nevoile le lasa pe locul 2. Dorintele primeaza. Si nevoile ajung dorinte daca ajung sa te arda. Daca nu ai de mancare atunci ajungi sa-ti daresti sa mananci desi la inceput este doar o nevoie.

  3. Este o chestiune ca si la managemnet acest lucru. Oricum sa stii ca m-am gandit la ce ai zis o zi intreaga si inca incerc sa imi dau seama ce se intampla.

  4. Sta in firea noastra sa ne dori in general ce vedem ca are vecinul. Nu trebuie sa simtim ca ne va folosi acel lucru, poate in final ii vom gasi o utilitate daca nu macar n-am satisfacut mandria, invidia si vanitatea.

  5. Relatia dintre nevoi si dorinte are mare legatura cu piramida lui Maslov. In fuctie de aceasta raportul dintre nevoi si dorinte poate fi schimbat intr-un sens sau altul.

  6. Interesant… Si totusi, nu pot sa ma intreb cate dintre dorintele intens patimase ar rezolva, cu adevarat, si o nevoie, ca sa pariem pe ele cu ochii inchisi?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>