De ce îmi alegi brandul meu?


Este incredibil dar un procent uriaş din oamenii de marketing şi vânzări nu ştiu să răspundă la întrebarea asta. De obicei primesc 2 răspunsuri: unul ţine de poziţionarea oficială, altul de mici iluzii precum: calitate, seriozitate, noi nu suntem ca ceilalţi, etc.(95% spun asta).

De ce te aleg însă consumatorii? De multe ori motivele sunt diferite de cele pe care le crezi tu, iar dacă nu faci un minim efort să cercetezi lucrul ăsta, e ca şi cum ai merge în America plecând spre est. Cum poţi stabili acest lucru: foarte simplu, cercetare directă pe cumpăratori, stabilirea profilelor, motivaţiilor, feedback de la oamenii de vânzări, etc.

Ce faci cu datele astea mai departe? Ar trebui să le dai cât mai repede către toţi oamenii din organizaţie şi în special către marketing, vânzări, front desk etc. Brandul aparţine consumatorilor şi oricât te zbaţi pentru a impune o anumită poziţionare sau avantaje, piaţa va stabili ce reprezinţi şi de ce te alege pe tine.

Tu ce diferenţiere ai şi de ce te aleg clienţii?

Facebook comments

4 Comments

Leave a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>