1305699422_529045db99_b

Curs: cum folosești puterea mediilor sociale online în strategia de marketing?

Împreună cu partenerii de la EXEC EDU pregătesc săptămâna asta (joi și vineri) un curs despre Social Media. Voi pune accent pe partea practică, pe cum poți folosi mediile sociale pentru a genera sau pentru a susține vânzările într-o companie. Pentru că, la sfârșitul zilei tot ceea ce contează e cât ai reușit să ajuți și să crești vânzările (în orice formă).

Vom vorbi despre anatomia comunităților, despre cum creezi o audiență interesată și care sunt ingredientele care atrag și mențin fani pasionați, activi. Asta pe lângă strategia de conținut, tips & tricks, indicatori de performanță, planuri de acțiune și alte subiecte cheie.

Toți participanții vor primi și un suport de curs + câteva instrumente practice pentru organizarea activății în Social Media. La care se adaugă rezolvarea la multe din provocările cu care veniți la curs. Deși intră în zona de consultanță (care are cu totul alte tarife și condiții), în procesul de interacțiune includ de fiecare dată și soluții punctuale la problemele/provocările cu care vin cursanții.

Pe scurt, vom avea un curs interactiv, axat 50%  pe partea flashy-emoțională și 50% pe structură, cifre, procese & proceduri – ingredientele care lipsesc pentru a avea rezultate sustenabile pe termen lung.

Vă aștept la curs, găsiți aici o descriere detaliată și formularul de înscriere: prezentare curs EXEC EDU.

PS: dacă la finalul celor 2 zile consideri că nu ai primit suficientă valoare, idei și soluții concrete la provocările tale, îți returnez contravaloarea taxei de înscriere. Așadar ai riscuri zero pentru investiția în curs. Ne vedem joi!

sursa foto

Facebook comments

3 Comments

Leave a Comment
  1. Foarte interesant! Intodeauna am fost de parere ca mediile de social networking folosite in mod corect iti poti aduce o gramada de bani. Exemplu Google, Yahoo.

    Sunt sigur ca cursul tau va aduce multa valoare celor care vor participa!

    Mult succes!

  2. Social Media reprezinta noul boom in industria internetului cu rate de crestere ce depasesc multe recorduri. Nimeni nu ar fi crezut ca Google, de exemplu, va fi depasit vreodata de catre cineva in domeniul numarului de vizite zilnice, si totusi s-a intamplat. Castigatorul este, asa cum probabil stiati Facebook.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>