Cum îmbunătaţeşti rezultatele unei campanii online: targetare orară

photo by CarbonNYC

La ce oră este eficientă o campanie de promovare online? Răspunsul depinde de mulţi factori şi poate depinde mult de la caz la caz. Mai jos câteva sfaturi despre cum măsori rezultatele în funcţie de oră:

1. Stabileşte KPI clari

După cum scriam şi aici, trebuie să stabileşti foarte clar care sunt obiectivele campaniei tale şi indicatorii care contează. Te vei proteja astfel de date neimportante: poate ai o rată de click mult mai bună, dar conversia ta pe site e slabă(ceea ce urmăreşti de fapt).

2. Analizează pe intervale orare

Măsoară foarte atent datele şi KPI în funcţie de intervalele orare. Verifică zilnic timp de câteva zile, pentru a stabili dacă un eveniment este constant sau doar izolat.

3. Foloseşte A/B testing pe ore

Claudiu îmi povestea că a întâlnit multe cazuri în care pe fiecare interval orar un model de pagină performează mai bine. Aproape întotdeauna, merită efortul de a testa.

4. Integrează conversiile de pe site cu cifrele din vânzări

Acolo unde este cazul, uneşte datele de pe online cu cifrele din vânzări. Poţi avea un profil clar al orelor care convertesc cel mai bine.

5. Redistribuie bugetul în funcţie de ce ai observat.

Îndreaptă resursele către acel interval orar care performează cel mai bine. Diferenţele sunt uneori foarte mari.

Spor

Articol preambul la o analiză mai detaliată în newsletterul PlayTheBalls din august. Abonează-te şi tu acum.

Facebook comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>