Acum mai bine de 50 de zile am început un pariu. Mi-am zis că dacă nu am timp decât de 2 posturi pe lună, ar trebui să scriu un post în fiecare zi, timp de 100 de zile. Nu orice fel de post, unul care să aducă valoare, o informaţie nouă/utilă sau o idee care să inspire.
50 de zile am reuşit să menţin ritmul deşi uneori a fost foarte greu. Scrisul te solicită mult mai mult decât ai crede uneori. Pe măsură ce am început să mă adaptez am observat şi un nou fenomen: îmi pun mai bine gândurile în ordine, viteza de exprimare e mai bună şi am mai multe idei, în orice domeniu.
Câteva date de trafic
De la 1,016 vizitatori unici în Iunie am ajuns la 1,467 în Iulie şi 620 în August, pe 2 luni care au un impact negativ asupra numărului de vizitatori. Numărul de abonaţi la RSS a crescut de la 110 la 146(feedburner variază). Nu am făcut nimic suplimentar pentru a creşte traficul, în afară de un articol înscris pe problogger.ro.
Timpul petrecut pe site: 03:57 minute în August, 02:12 minute în Iulie de la 02:11 în Iunie. Ps: nu am trecut datele de trafic pentru o lauda ci pentru a susţine încă o dată un fapt ştiut: vizitatorii sunt atraşi de conţinut relevant adăugat regulat(de pus deasupra biroului pentru marketeri).
Pasul următor
Să produci în mod constant un post pe zi este un efort masiv atât psihic cât şi fizic sau energetic. E greu să ai debitul lui Seth Godin şi să păstrezi şi o linie de valoare care creşte. Voi termina experimentul şi apoi voi scrie cel mai probabil de 3-4 ori pe săptămână, dintre care 1-2 articole largi şi foarte bine documentate.
Vă mulţumesc că mă citiţi şi mă voi strădui să aduc un suflu proaspăt în continuare.
Pe final câteva articole selecţionate şi recomandate:
Unde moare un proiecte de marketing online(şi soluţii)
Tot aduci valoare la masă. Sau nu câştigi…
Panaceul numit … marketing online
Cum îmbunătăţeşti o campanie online: targetare orară
Cifrele care contează în marketingul online
Customer service is a state of mind
Cum te marketezi pentru un job: 7 idei
Cum să nu distrugi o campanie de Adwords
Internetul nu este doar un canal de comunicare
Antreprenorul abuzat emoţional
Return on energy: cât de ocupat eşti de fapt?
Educarea utilizatorului român: un factor incomod
Lecţii din pescuit adaptate la marketing
Încă un post detaliat cu analiza în detaliu a rezultatelor aduse de experiment peste 50 de zile. O să ma asigur că nu scap nici una.
Facebook comments