Suntem încă la început de an, aşa că m-am gândit să compilez o listă obligatorie de urmat pentru orice marketer care vrea mai multe cu mai puţin în 2009:
- Anul acesta voi cerceta mai atent consumatorii şi dorinţele lor
- Anul acesta voi sili top managementul să accepte influenţa marketingului în companie
- Anul acesta voi avea doar obiective SMART
- Anul acesta voi fi mai deschis catre inovaţie
- Anul acesta voi alege canalele eficiente de comunicare cu consumatorul
- Anul acesta voi testa şi voi îmbunătăţi din mers
- Anul acesta voi măsura mai bine
- Anul acesta voi interpreta datele obţinute
- Anul acesta voi folosi experienţa din trecut pentru a oferi servicii/produse mai bune clienţilor
- Anul acesta voi întări relaţia cu clienţii actuali
- Anul acesta voi folosi toate resursele deja existente înainte de a aloca bugete pentru noi campanii
- Anul acesta voi fi mai organizat
- Anul acesta voi asculta mai mult
- Anul acesta voi merge la cel puţin un training de project management
- Anul acesta voi consuma mai multă informaţie
- Anul acesta voi ieşi mai des în strada, unde se întâmpla lucrurile
- Anul acesta voi incerca să adaug valoare serviciilor şi produselor pe care le marketez
- Anul acesta voi comunica mai mult şi voi face publicitate mai puţină
- Anul acesta voi face viaţa consumatorilor mei mai bună, iar pe ei mai fericiţi
- Anul acesta voi munci mai puţin şi voi produce rezultate mai multe
Dacă primesc suficiente dovezi de interes, voi scrie un articol pentru fiecare idee de mai sus, dezbătuta pe larg, cu sugestii clare de aplicare.
Succes în 2009.
Facebook comments